Menu Domů Objednat Ceny Download O nás

IQ HRY - RECENZE

Chytrost prý nejsou žádné čáry, hlásá úvodní logo nového produktu pro děti od 5 let.
Průvodci tímto počítačovým programem jsou tedy samozřejmě- jak jinak , kreslené čarodějky a čarodějové. Každá postavička představuje jeden úkol k rozvoji rozumových schopností dětí- a to představivosti, logiky,sluchové i zrakové paměti, postřehu a myšlení. Postaviček je deset, tedy i typů příkladů je stejně, ovšem ve třech různých stupních obtížnosti, a navíc s možností zvolení automatického nastavení složitosti, kde se po úspěšně řešených úlohách obtížnost sama zvyšuje.

Procvičování logických a rozumových schopností není u dětí nikdy dost. Učitelé jistě uvítají každou příležitost k rozvoji těchto schopností , protože právě v tomto věku je k tomu ideální příležitost! Vyzkoušela jsem CD u dětí pětiletých i devítiletých a obě věkové kategorie zde našly při správném nastavení složitosti ještě nezvládnuté oblasti, na kterých by bylo dobré nadále pracovat.

CD je pěkně rozčleněno pro děti , ale i jejich rodiče.
Dětem bude blízké intuitivní ovládání pomocí kreslených postaviček, okamžitá kontrola správnosti, a to jak zvuková, tak zraková, celkové bodové hodnocení a dle potřeby i vysvětlení úkolu a nápověda.
Dospělí rodiče , myslím, zase ocení přehledné seřazení úkolů i tabulkově znázorněné písemné zhodnocení úspěšnosti svých dětí.
A rodiče, nemyslete si, že toto CD je pouze pro děti, možná i vy se stanete po chvíli hravými, protože zjistíte, že ještě je co trénovat!

Chytrost opravdu nejsou žádné čáry, ale po několika pravidelných procvičováních zjistíte, že pomocí těchto „ her“ se opravdu dá postupně zlepšovat rozumové schopnosti Vašich dětí. Navíc bude pro rodiče jistě podnětné a zajímavé, pozorovat vlastní dítě při řešení těchto úkolů. Poznáte, kde jsou jeho silné i slabší stránky a vůbec celkový způsob uvažování, pokud budete chtít naslouchat. Začarujte si tedy bez čar a kouzel s pomocí hlavy a tohoto CD “IQ hry“. Doporučuji!

Mgr. Lenka Hubatková,
ZŠ JUDr. J. Mareše Znojmo
Multimedia ART    info@ChytreDite.cz